مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-17دانش

کارخانه لاستیک سازی زابل بعد از گذشت چند سال هنوز تاسیس نشده است


امین کمالی، دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: قرارداد ساخت کارخانه لاستیک زابل اگرچه در خردادماه سال 96 امضا شد؛ - دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه زابل گفت: قرارداد ساخت کارخانه لاستیک زابل، خردادماه سال 96 امضا شد؛ اما با وجود گذشت بیش از سه سال هنوز اقدامی در راستای توسعه آن انجام نشده است.

امین کمالی، دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: قرارداد ساخت کارخانه لاستیک زابل اگرچه در خردادماه سال 96 امضا شد؛ اما با وجود گذشت بیش از سه سال هنوز اقدامی در راستای توسعه آن انجام نشده و این کارخانه هم به فهرست طرح های بی سرانجام سیستان و بلوچستان اضافه شد.

کمالی اظهار کرد: کارخانه لاستیک سازی زابل یکی از تعهدات سفر رییس جمهور در سال 93 به استان بود که به گفته برخی اجرای آن به دلیل شرایط سخت تحریم ها و طولانی شدن مناقصه به تاخیر افتاد.

با گذشت چندین ماه از سفر رییس جمهور کلنگ زنی آن انجام شد و قرار بود روند اجرای پروژه کارخانه لاستیک زابل واقع در منطقه ویژه اقتصادی رامشار در مدت سه سال در تمام بخش های ساختمان، اجرایی، نصب تجهیزات و فناوری ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه لاستیک سازی زابل بعد از گذشت چند سال هنوز تاسیس نشده است

کارخانه لاستیک سازی زابل بعد از گذشت چند سال هنوز تاسیس نشده است