مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-17سياسي

مسیرهای ورودی به شیراز مسدود نیست


به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر مسدود شدن مسیرهای ورودی به شیراز با هدف پیشگیری از موج جدید کرونا، فرمانداری شیراز این مطلب را تکذیب کرد.

- ایسنا/فارس به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر مسدود شدن مسیرهای ورودی به شیراز با هدف پیشگیری از موج جدید کرونا، فرمانداری شیراز این مطلب را تکذیب کرد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای شهرستان شیراز خبر منتشر شده به نقل از فرماندار این شهرستان در فضای مجازی تحت عنوان مسیرهای ورودی به شیراز مسدود شد را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای شیراز، ضمن تاکید بر لزوم پایبندی شهروندان به اصول و شیوه نامه های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از موج چهارم بیماری کرونا، خواستار مشارکتی مسئولانه از سوی همه مردم شده است.

این کمیته تاکید کرده است که بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند بیماری کرونا، ورود خودروهای با پلاک غیربومی، از مناطق قرمز به سایر مناطق ممنوع شده لذا ورود چنین وسایل نقلیه ای به شهرستان شیراز هم ممنوعیت دارد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز خاطرنشان کرده است که مالکان خودروهای متخلفی که منع تردد از مناطق قرمز به سایر نقاط را رعایت نکنند، مشمول اعمال جرائم مشخص شده قانونی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای ورودی به شیراز مسدود نیست

مسیرهای ورودی به شیراز مسدود نیست