مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-17سياسي

فعال سازی تاکسی هوایی در فرودگاه های سمنان و شاهرود انجام شد


مدیرعامل فرودگاه های ناوبری کشور، گفت: یکی از اقدامات مؤثر در فعال سازی فرودگاه های سمنان و شاهرود فعال سازی تاکسی هوایی در این مراکز برای پروازهای زیر 9 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش امیر مکری، ظهر چهارشنبه در دیدار با علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مؤثر در فعال سازی فرودگاه های کشور از جمله فرودگاه سمنان و شاهرود فعال سازی ایر تاکسی در این مراکز برای پروازهای زیر 9 نفر است، تاکید کرد: با فعال سازی ایر تاکسی ها، شاهد ارتباط بهتر بین فرودگاه های استان و فرودگاه های استان های همجوار خواهیم بود که در نهایت موجب کمک به اقتصاد کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قوانین و مقررات برقراری ایر تاکسی ها توسط سازمان هواپیمایی کشوری در حال بروز رسانی است، افزود: تا کنون مجوز برقراری ایر تاکسی به هیچ شرکت و مجموعه ای در سطح کشور اعطا نشده اما چندین شرکت در حال طی مراحل برای اخذ این مجوز هستند از سوی دیگر خرید و تهیه ی ایر تاکسی های بروز دنیا، به مراتب ارزان تر و سهل تر از هواپیماهای بزرگ است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه های ناوبری هوایی ایران: با بیان اینکه بر اساس توافقات انجام شده با هوانزاجا، امکان بهره مندی این عزیزان از امکانات فرودگاه سمنان جهت انجام پروازهای پهپادی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی تاکسی هوایی در فرودگاه های سمنان و شاهرود انجام شد

فعال سازی تاکسی هوایی در فرودگاه های سمنان و شاهرود انجام شد