مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-17سياسي

برگزاری کارگاه طراحی پوستر «رنگ خدا» در آستانه روز شهدا


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری کارگاه طراحی پوستر «رنگ خدا» خبر داد و گفت: هدف از برگزاری کارگاه «رنگ خدا» استفاده از ابزار هنر جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایثار اجتماعی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری کارگاه طراحی پوستر رنگ خدا خبر داد و گفت: هدف از برگزاری کارگاه رنگ خدا استفاده از ابزار هنر جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایثار اجتماعی است.

عبدالله پاکاری در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری کارگاه طراحی پوستر رنگ خدا خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا این کارگاه با محوریت ایثار اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در جریان شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم که کادر بهداشت و درمان چگونه با استفاده از فرهنگ ایثار اجتماعی منشا خدمات و اثرات برجسته برای جامعه خود هستند و لذا در کنار ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، باید به مقوله ایثار اجتماعی بپردازیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، روزهای چهارم و یازدهم اسفندماه را زمان برگزاری کارگاه مذکور دانست و عنوان کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی دریافت خواهند کرد.

همچنین آثار تولید شده در این دوره آموزشی بعد از رتبه بندی براساس رای داوران، خریداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه طراحی پوستر «رنگ خدا» در آستانه روز شهدا

برگزاری کارگاه طراحی پوستر «رنگ خدا» در آستانه روز شهدا