مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-17سياسي

راه اندازی کارخانه های نوآوری در سمنان/ پارک های علم و فناوری تقویت می شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان از راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال و کارخانه های نوآوری در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در اختتامیه رویداد استارتاپی کارآفرین شو در استان سمنان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، با تأکید بر اینکه امروز جایگاه اقدامات نوآورانه و استفاده از فناوری های نوین بر کسی پوشیده نیست و باید رویدادهایی از این دست تقویت شود، گفت: با انجام اقداماتی از این دست و برگزاری رویدادهای استارتاپی، در واقع روحیه خوداتکایی و خودباوری در افراد و جوانان جامعه تقویت و این قشر را به سمت کارآفرینی سوق می دهد.

او افزود: توانمندسازی نیروهای انسانی از طریق شکوفایی استعدادهای درونی با نگاه بر فضا و شرایط بیرونی، امری است که مسیر دستیابی به جامعه ای توسعه یافته را برای ما هموار می سازد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه امروز شاهدیم کسب وکارهای سنتی نیز به استفاده از فناوری های نوین و دانش بنیان ترغیب شده اند، تصریح کرد: قطعاً در قالب برگزاری این چنین رویدادهایی با ایجاد روابط مؤثر، تقویت ارتباطات و بستر لازم برای انجام کار گروهی و تیم سازی، همراه با استفاده از تجربه موفق سایر کارآفرینان توسط جوانان و ایده پردازان، شرایط بسیار مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه های نوآوری در سمنان/ پارک های علم و فناوری تقویت می شوند

راه اندازی کارخانه های نوآوری در سمنان/ پارک های علم و فناوری تقویت می شوند