مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-17فناوري

آزمایشگاه نوآوری نسل پنجم اینترنت راه اندازی می شود


راه اندازی آزمایشگاه نوآوری باز حوزه 5G به منظور ارائه سرویس های اینترنت اشیاء به تیم های پژوهشی موضوع تفاهم نامه سه جانبه معاونت علمی، پارک فناوری تهران و اپراتور اول ارتباطی کشور است.

- راه اندازی آزمایشگاه نوآوری باز حوزه 5G به منظور ارائه سرویس های اینترنت اشیاء به تیم های پژوهشی موضوع تفاهم نامه سه جانبه معاونت علمی، پارک فناوری تهران و اپراتور اول ارتباطی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم ‎نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری های دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به منظور ارائه سرویس های اینترنت اشیاء به شرکت های فعال و تیم های همراه اول و هسته های پژوهشی کشور به امضا رسید.

هدف از امضای این تفاهم نامه فراهم کردن امکانات آزمایشگاهی برای کمک به شکل گیری و بلوغ زیست بوم5G و سرویس های اینترنت اشیاء ، استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود در این زمینه در کشور ، کاهش هزینه­ ها و زمان برای توسعه و تست تجهیزات و راه کارهای 5G و اینترنت اشیاء و ارائه خدمات آزمایشگاهی به شرکت های فعال در حوزه های مرتبط است.

حمایت از تشکیل هسته های پژوهشی کاربردی ، فراهم کردن محیط تعامل بازیگران حوزه 5G و اینترنت اشیاء و بالا بردن آگاهی و پوشش خلاء علمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه نوآوری نسل پنجم اینترنت راه اندازی می شود

آزمایشگاه نوآوری نسل پنجم اینترنت راه اندازی می شود