مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-17سياسي

دبیرخانه فعال برای رسیدگی به مسائل موسسات خیریه اردبیل ایجاد شود


در راستای صیانت از جایگاه اجتماعی و نیز رسیدگی به مسائل و مطالبات موسسات خیریه اردبیل دبیرخانه ای مجزا تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله طباطبایی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با خیرین و مدیران مؤسسات خیریه شهرستان اردبیل با تاکید بر آموزش حقوق شهروندی و حقوق انسانی در جامعه اظهار کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی جامعه با آموزش حقوق انسانی و شهروندی میسر می شود.

وی با انتقاد از عقب ماندگی جامعه از پرداختن به مسائل فرهنگی و اخلاقی افزود: دادسرای استان اردبیل در حال حاضر دارای 6 معاونت است که معاونت اجتماعی و فرهنگی برای اولین بار در کشور از سوی تشکیلات قضایی اردبیل راه اندازی شده و این نشان دهنده توجه ویژه دستگاه قضایی به مسائل فرهنگی است.

دادستان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه همراهی دستگاه اجرایی و قضایی در استان اردبیل به نحو مطلوبی اتفاق افتاده است، اظهار کرد: نتیجه این همراهی را در اجرا و پیگیری بسیاری از مسائل استان اردبیل در بخش های مختلف اثر بخش بوده است.

طباطبایی همراهی تمامی قوا را به مثابه شجره طیبه ای در جامعه عنوان کرد و گفت: باید تمامی بخش های جامعه با پویایی و پیگیری مطالبات و برنامه های خود از این انسجام به وجود آمده در بین خادمان مردم استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه فعال برای رسیدگی به مسائل موسسات خیریه اردبیل ایجاد شود

دبیرخانه فعال برای رسیدگی به مسائل موسسات خیریه اردبیل ایجاد شود