مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-17سياسي

واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه سهند به نامگذاری خیابانی به نام علی پولاد در شهر تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه سهند در اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام علی پولاد در شهر تبریز در بیانیه ای به نمایندگان شورای اسلامی این شهر نوشت: - بسیج دانشجویی دانشگاه سهند در اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام علی پولاد در شهر تبریز بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه سهند در اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام علی پولاد در شهر تبریز در بیانیه ای به نمایندگان شورای اسلامی این شهر نوشت: آقایان! شما نمایندگان کدام شهر هستید تبریز یا پولاد شهر؟ استحضار داشته باشید سرمایه، برای خودش هویت می سازد! آرمان را موریانه وار می جود! تاریخ را به سخره می گیرد! فرهنگ را به ستایش از خود وا داشته و عدالت را ذبح می کند.

متن بیانیه به شرح زیر است: به: نمایندگان شورای اسلامی شهر .

آقایان! شما نمایندگان کدام شهر هستید تبریز یا پولاد شهر؟ استحضار داشته باشید سرمایه، برای خودش هویت می سازد! آرمان را موریانه وار می جود! تاریخ را به سخره می گیرد! فرهنگ را به ستایش از خود وا داشته و عدالت را ذبح می کند.

دامان علم را می آلاید و به نام خودش جشنواره علمی تولید می کند! برای خود در دانشگاه کرسی تدریس مهیا می سازد، تا مانند خودش را بازتولید نماید، کنیه پروفسور را هم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه سهند به نامگذاری خیابانی به نام علی پولاد در شهر تبریز

واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه سهند به نامگذاری خیابانی به نام علی پولاد در شهر تبریز