مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-17سياسي

90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات تامین اجتماعی اختصاص یافت


عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای تخصیص 90 هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت خبر داد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در ادامه رسیدگی به لایحه اصلاحی دولت برای بودجه سال 1400 مصوب کردند تا دولت از محل واگذاری شرکت های خود 150 هزار میلیارد تومان اعتبار برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در صندوق های بازنشستگی هزینه کند.

وی افزود: دولت در لایحه اصلاحیه خود برای بودجه سال 1400 پیشنهاد کرده بود که 125 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل واگذاری سهام شرکت های دولتی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در صندوق های بازنشستگی هزینه کند که اعضای کمیسیون این اعتبار را به 150 هزار میلیارد تومان افزایش دادند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون بنا شد تا حدود 90 هزار میلیارد تومان اعتبار از این 150 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی به این سازمان پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات تامین اجتماعی اختصاص یافت

90 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات تامین اجتماعی اختصاص یافت