مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-17سياسي

حمایت از زندانیان آزاد شده در طرح نذر هشتم


مدیر اجتماعی امور مساجد خراسان گفت: هدف ما در اجرای طرح نذر هشتم این است تا زندانیان آزادشده بعد از آزادی حمایت شوند تا دیگر پایشان به زندان باز نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی امور مساجد خراسان، مهدی رجب پور صنعتی با اشاره به اجرای طرح نذر هشتم در خراسان رضوی اظهار کرد: تفاهم نامه ای میان رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان و مدیرکل سازمان زندان های خراسان منعقد شد، بنابراین طرح نذر هشتم یکی از طرح هایی است که در بخش معاونت فرهنگی و اجتماعی امور مساجد در حال اجرا و برگزاری است.

مدیر اجتماعی امور مساجد خراسان گفت: در این طرح هشتم هر ماه به نام امام رضا(ع) هشت زندانی نیازمند و معسر آزاد می شوند، این طرح از هشت آذر 99 شروع شده است.

وی افزود: در آذرماه هشت زندانی از مسجد جوادالائمه مشهد، هشت دی از مساجد شهرستان قوچان و هشتم بهمن ماه هشت زندانی از مسجد امام سجاد(ع) مشهد آزاد شدند.

رجب پور صنعتی با اشاره به اینکه هشت اسفندماه قرار بر این است تا زندانیان شهرستان تربت حیدریه آزاد شوند، اظهار کرد: در طرح نذر هشتم صرفا آزادی زندانیان ملاک نیست، بلکه پیوست های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زندانیان برای ما از آزادسازی زندانیان مهم تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از زندانیان آزاد شده در طرح نذر هشتم

حمایت از زندانیان آزاد شده در طرح نذر هشتم