مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-17اقتصادي

ایران در «فرغانه» ازبکستان مجتمع فرآورده های شیمیایی احداث می کند


شرکت ایرانی گروه صنایع شیمیایی کیمیاگستران سپهر در استان «فرغانه» ازبکستان، یک مجتمع بزرگ محصولات شیمیایی احداث می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نمایندگان شرکت گروه صنایع شیمیایی کیمیاگستران سپهر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خیرالله بازاراف استاندار استان فرغانه موضوع احداث مجتمع بزرگ شیمیایی را بررسی کردند.

علیرضا رجبی جورشوری نماینده شرکت گروه صنایع شیمیایی کیمیاگستران سپهر و محمد محمود نادریان مشاور سرمایه گذاری این شرکت در دیدار با خیرالله بازاراف استاندار استان فرغانه اجرای طرح ساخت مجتمع بزرگ شیمیایی به ارزش 15 میلیون و 200 هزار دلار را بررسی کردند.

این مجتمع بزرگ شیمیایی به ارزش 15 میلیون و 200 هزار دلار که در منطقه آزاد  اقتصادی خوقند در 10 هکتار زمین احداث می شود، شامل 3 کارخانه از جمله یک کارخانه به ارزش 6 میلیون و 200 هزار دلار در تولید 50 هزار تن سدیم بی کربنات در سال، کارخانه دیگر به ارزش 5 میلیون دلار در تولید 50 هزار تن استات اتیل در سال و همچنین یک کارخانه به ارزش 4 میلیون دلار در تولید 12 هزار تن اتانل در سال است.

  نمایندگان ایران در این دیدار اظهار داشتند برنامه ریزی می کنند این مجتمع را در دو مرحله یعنی در مرحله اول طی مدت یک سال و نیم، کارخانه تولید سدیم بی کربنات را و در مرحله دوم طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در «فرغانه» ازبکستان مجتمع فرآورده های شیمیایی احداث می کند

ایران در «فرغانه» ازبکستان مجتمع فرآورده های شیمیایی احداث می کند