مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-17اقتصادي

130 میلیون دلار برای راه اندازی اولین هتل فضایی


اولین پروژه ایستگاه فضایی تجاری جهان که مانند یک هتل برای گردشگران علاقه مند به دیدار فضا عمل خواهد کرد، در دور دوم جمع آوری بودجه موفق به جذب 130 میلیون دلار شده است و اکنون یک قدم به گردشگری فضایی نزدیک تر شده ایم.

- اولین پروژه ایستگاه فضایی تجاری جهان که مانند یک هتل برای گردشگران علاقه مند به دیدار فضا عمل خواهد کرد، در دور دوم جمع آوری بودجه موفق به جذب 130 میلیون دلار شده است و اکنون یک قدم به گردشگری فضایی نزدیک تر شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یکی از بلندپروازترین استارتاپ های فضایی موسوم به اکسیوم اسپیس (Axiom Space) در دور دوم جذب سرمایه و تأمین اعتبار خود، به تازگی 130 میلیون دلار جذب کرده است که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران به این شرکت است.

ناسا اعلام کرده است که به منظور راه اندازی گردشگری فضایی می خواهد ماژول های ساخته شده توسط شرکت هایی نظیر اکسیوم را به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) اضافه کند.

البته شرکت اکسیوم پس از این اتفاق همچنین قصد دارد اولین ایستگاه فضایی کاملاً خصوصی خود را بسازد.

این شرکت می خواهد از افزودن اولین ماژول تجاری خصوصی به ایستگاه فضایی بین المللی به توسعه ایستگاه فضایی اختصاصی خود برای پشتیبانی از گردشگری فضایی، تحقیقات علمی و موارد دیگر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 میلیون دلار برای راه اندازی اولین هتل فضایی

130 میلیون دلار برای راه اندازی اولین هتل فضایی