مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-17اجتماعي

فعالیت مراکز غیرقانونی سقط جنین قزوین در غفلت دستگاه های متولی


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: با توجه به عدم نظارت کافی از سوی دستگاه های متولی، مراکز غیرقانونی سقط جنین بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به سقط جنین حتی بدون محدودیت در سن جنین می کنند به نحوی که حتی در فضای مجازی .

- ایسنا/قزوین سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: با توجه به عدم نظارت کافی از سوی دستگاه های متولی، مراکز غیرقانونی سقط جنین بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به سقط جنین حتی بدون محدودیت در سن جنین می کنند به نحوی که حتی در فضای مجازی نیز به راحتی در دسترس بوده و فعالیت دارند.

علی فولیان در رابطه با سقط جنین گفت: یکی از آسیب های اجتماعی مهم در جوامع امروزی سقط جنین است که می توان گفت این پدیده نشئت گرفته از عواملی همچون عدم تنظیم خانواده، مخفی کردن روابط غیراخلاقی و غیرشرعی، گریز از بارداری ناخواسته، ازدواج سفید و مواردی ازاین دست است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی در تشریح سهولت انجام این اقدام غیراخلاقی و غیرانسانی، گفت: با توجه به عدم نظارت کافی از سوی دستگاه های متولی، این مراکز غیرقانونی بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به سقط جنین حتی بدون محدودیت در سن جنین می کنند به نحوی که حتی در فضای مجازی نیز به راحتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز غیرقانونی سقط جنین قزوین در غفلت دستگاه های متولی

فعالیت مراکز غیرقانونی سقط جنین قزوین در غفلت دستگاه های متولی