مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-17اقتصادي

پوشش بیمه تکمیلی قالی بافان کلید خورده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، فرحناز رافع بعدازظهر امروز در جلسه رونمایی از 5 طرح ملی در زمینه تولیدی، خدماتی و علمی فرش دستباف در استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 2 میلیون بافنده فرش دستباف در کشور فعالیت می کنند و 191 هزار صنعت جانبی در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان این که به مناسبت دهه مبارک فجر طرح بیمه درمان تکمیلی قالی بافان به صورت ملی در اردبیل آغاز شد، افزود: انعقاد تفاهم نامه پوشش بیمه تکمیلی درمانی قالی بافان از طریق شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان حامی قالی بافان ایرانی، به صورت ملی کلید خورده است.

رییس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به اینکه قالی بافانی که پیش از این تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند نیز می توانند از این بیمه استفاده کنند، گفت: قالی بافان با پرداخت 15 سال حق بیمه می توانند بازنشسته شوند.

تغییر نگاه به تولید فرش گامی در صادرات فرش  رافع بیان کرد: جلسات کمیته فرش با حضور استاندار باید تداوم داشته باشد چرا که نظرات و مصوبات این جلسات حتی می تواند در سطح ملی جهت رفع مشکلات صنعت فرش موثر باشد.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب صادرات فرش در دنیا ادامه داد: اکثر بافندگان و تولیدکنندگان از صادرات نامطلوب فرش دستباف در کشور گلایه مند هستند که باید بگویم صادرات فرش دستباف نه تنها در ایران بلکه در دنیا وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه تکمیلی قالی بافان کلید خورده است

پوشش بیمه تکمیلی قالی بافان کلید خورده است