مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 13:352021-02-17فناوري

اجرای پایلوت توسعه زیرساخت ارتباطی کنتورهای هوشمند در 50 هزار نقطه پایتخت


با حضور وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل و معاون هماهنگی توزیع توانیر در حاشیه سومین رویداد «هفته ایران دیجیتال» و ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا ایران، - اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی رایتل، این تفاهم نامه میان یاسر رضاخواه، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل و حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مبادله شد.

به موجب این تفاهم نامه، تعداد حداکثر 50 هزار نقطه در مناطق تحت پوشش توزیع تهران بزرگ توسط رایتل مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء (IoT) و وزارت ارتباطات را نشان می دهد.

وی با اشاره به عدم تعریف روابط تجاری و زیرساخت مناسب فنی این بستر، افزود: قطعا اگر زیرساخت مناسب IoT و مدل های اقتصادی مناسب تعریف شود این کار شتاب بیشتری می گیرد.

این تفاهم نامه با محور تامین شبکه ارتباطی مورد نیاز ارایه خدمات کنترل مستقیم بار (DLC) و هوشمندسازی کنتورهای برق و با هدف قرائت کنتورهای مشترکین از راه دور شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، بر بستر شبکه پیشرفته مخابراتی رایتل مبتنی بر روش های مختلف ارتباطی از قبیل روش های مبتنی بر سیم کارت و یا سایر روش های ارتباطی و بر بستر تکنولوژی های مختلف ارتباطی مانند 3G/4G، NB-IoT، LTE-M، 5G، LoRa، به امضای طرفین رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پایلوت توسعه زیرساخت ارتباطی کنتورهای هوشمند در 50 هزار نقطه پایتخت

اجرای پایلوت توسعه زیرساخت ارتباطی کنتورهای هوشمند در 50 هزار نقطه پایتخت