مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-17سياسي

برخی از عوامل ترور شهید فخری زاده فرار کردند؛ وزارت اطلاعات بر آنها اشراف دارد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که عوامل تیم ترور شهید فخری زاده، دانشمند دفاعی جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده اند و تحت رصد نهاد امنیتی و اطلاعاتی کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی گفت: برخی از عوامل ترور شهید فخری زاده اقدام به فرار کردند اما وزارت اطلاعات بر آنها اشراف دارد.

شهریار حیدری نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مغایر با سیاست های آژانس بین المللی نیست، گفت: این طرح برای جمهوری اسلامی ایران نتیجه بخش خواهد بود و ممکن است رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی از اجرای آن نگران باشند، اما اهداف نظام و ملت را با قوت ادامه می دهیم.

کشورهای دیگر اگر تمایل دارند برجام را اجرا کنند و برای لغو تحریم ها به این توافقنامه بازمی گردند، جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای اجرای تعهدات را دارد.

وی ادامه داد: پیش از برجام کشورها مرتب ما را تهدید می کردند که نهایتاً منجر به برجام شد که در فضای برجام، دو کارکرد شفاف سازی ایران برای آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیگری لغو تمامی تحریم ها از سوی کشورهای دیگر باید اجرا می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از عوامل ترور شهید فخری زاده فرار کردند؛ وزارت اطلاعات بر آنها اشراف دارد

برخی از عوامل ترور شهید فخری زاده فرار کردند؛ وزارت اطلاعات بر آنها اشراف دارد