مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-17سياسي

رسانه ها نقش موثری در برگزاری پرشور انتخابات 1400 دارند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تلاش دشمنان در مایوس کردن مردم نسبت به انقلاب، رسانه ها نقش موثری در برگزاری پرشور انتخابات سال 1400 دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافزود: مردم علیرغم این مشکلات دشمن را مأیوس کرده اند از این رو مسئولیت مدیران در خدمت رسانی دو چندان است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت امیدواری مردم با بیان خدمات دولت و نظام گفت: برخی در بیان حقایق و سختی هایی که دولت در اداره امور داشته کتمان کاری می کنند و نمی گویند که اگر تحریم ها نبود شرایط کشور چگونه رقم می خورد.

خوش اقبال با بیان اینکه امیدواری مردم به چرخش قلم ها و نگاه دوربین ها بستگی دارد، تصریح کرد: شهروند امروز، قضاوت خود را نه از متن رویدادها بلکه از نوع پردازش رسانه ها دریافت می کند و بنابراین نقش رسانه ها در امیدواری و نشاط افرینی در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

رییس شورای اطلاع رسانی استان همچنین تاکید کرد: هر چه انتخابات باشکوه تری در سال 1400 داشته باشیم فرصت و قدرت بیشتری برای برنامه های آینده خواهیم داشت.

خوش اقبال با اشاره به بیانات صبح امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز گفت: مشارکت حداکثری و پرشور برای رهبر انقلاب در اولویت نخست است و ایشان در تمام ادوار انتخابات هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش موثری در برگزاری پرشور انتخابات 1400 دارند

رسانه ها نقش موثری در برگزاری پرشور انتخابات 1400 دارند