مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-17سياسي

گام های اصلاح را سریع تر برداریم


بهنام محجوبی ، محکوم غائله گلستان هفتم به کما رفته و شرایط جسمی او وخیم گزارش شده است؛ این واقعه دردناک سئوالات زیادی را در مورد شرایط نگهداری و وضعیت زندانیان مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از روزگار ، به کما رفتن بهنام محجوبی طی دو ـ سه روز گذشته در صدر اخبار غیررسمی در فضای مجازی قرار گرفته است.

این محکوم که سال 96 در غائله خیابان گلستان هفتم دستگیر شد، به دو سال حبس محکوم شده و در حال گذراندن دوران محکومیت خود بود.

موضوع محجوبی فقط به مسمومیت و بستری شدن او محدود نمی شود، او در مهرماه نیز به دلیل شرایط بد زندان دست به اعتصاب غذا زده بود و از آنجایی که از یک بیماری قدیمی عصبی رنج می برد، پس از قطع خودخواسته دارو به بیمارستان امین آباد منتقل شده بود.

اطلاعیه اداره کل زندان ها این بار، احتمالاً چهار روز پیش وقتی محجوبی دربند دچار مسمومیت دارویی شد، او را به بیمارستان لقمان اعزام کردند، هیچ خبر رسمی در مورد نوع مسمومیت، زمان انتقال و نوع مداوای صورت گرفته بر روی این محکوم منتشر نشده است، با این حال، شب گذشته و بعد از آنکه فضای مجازی از اخبار غیرموثق در مورد محجوبی لبریز شد، اداره کل زندان های تهران اطلاعیه ای صادر کرد؛ اطلاعیه ای دیرهنگام که به سئوالات شکل گرفته در اذهان عمومی پاسخ نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های اصلاح را سریع تر برداریم

گام های اصلاح را سریع تر برداریم