مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-17سياسي

کمتر از 15 درصد دانشجویان کشور مهارتی هستند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اظهار کرد: اکنون کمتر از 15 درصد دانشجویان کشور مهارتی هستند در حالی که دولت برای 30 درصد دانشجوی مهارتی برنامه ریزی کرده که به دلیل عدم بسترسازی لازم برای اجرایی شدن این عدد محقق نشد.

- ایسنا/کرمان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اظهار کرد: اکنون کمتر از 15 درصد دانشجویان کشور مهارتی هستند در حالی که دولت برای 30 درصد دانشجوی مهارتی برنامه ریزی کرده که به دلیل عدم بسترسازی لازم برای اجرایی شدن این عدد محقق نشد.

دکتر احمدرضا پیش بین غروب امروز 29 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، استان کرمان را مهد سلحشوران عرصه مقاومت دانست و گفت: کرمان زادگاه سرداران بزرگی همچون سردار سلیمانی است و امیدواریم بتوانیم باورها و ارزش هایی که شهدا جان خود را برای آنها دادند، حراست کنیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده علمی کاربردی 110 شهید را تقدیم نظام کردند، اظهار کرد: در دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از 8000 دانشجوی شاهد و ایثار تحصیل می کنند و ما برای آنها طرح هدایت تحصیلی داریم تا آنها در بهترین رشته ها تحصیل کنند ضمن آنکه باید برای اشتغال این دانشجویان برنامه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 15 درصد دانشجویان کشور مهارتی هستند

کمتر از 15 درصد دانشجویان کشور مهارتی هستند