مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-17سياسي

همراهی تبلیغات اسلامی با کمیته امداد در خدمات رسانی به مددجویان


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی اهداف مشترکات زیادی دارند که با یک هدف گذاری مناسب می توان زمینه تحقق آن را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسیب ها در جامعه بیشتر از گذشته شد و عزیزان ما در قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش کردند با راه حل های گوناگون باری از دوش مردم بردارند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین توضیح داد: در این قرارگاه بیش از 800 میلیون تمان کمک مادی در قالب بسته های معیشتی، طرح به حساب حاج قاسم، پرداخت های نقدی با صلاحدید امام محله ها و مدیران محلات، تعمیر خانه های آسیب دیده به خصوص ایزوگام کردن در فصل سرما در اختیارر مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت بهره بردن از همه ظرفیت ها در کمک به مردم و قانونمند کردن این چرخه ابراز کرد: امروز در سازمان تبلیغات اسلامی یک مرکز نیکوکاری راه اندازی شد که می تواند با استفاده از شبکه گسترده ای که با سازمان تبلیغات در ارتباط هستند یک اقدام خدمت رسانی گستره و مؤثر در طولانی مدت را شکل داد.

حجت الاسلام زهرایی توضیح داد: تعداد قابل توجهی از مداحان و هیئات مذهبی استان از زیرمجموعه های سازمان تبلیغات هستند و نیز بیش از 240 مؤسسه قرآنی و مبلغان دینی، مساجد و امام محله و امام روستاها افرادی هستند که در امور خیر دست دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی تبلیغات اسلامی با کمیته امداد در خدمات رسانی به مددجویان

همراهی تبلیغات اسلامی با کمیته امداد در خدمات رسانی به مددجویان