مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-17اقتصادي

غیرت گیل زن رشتی و تحقق اقتصادی مقاومتی


رقیه باقری یکی از هزاران بانوی کارآفرین در کشور است که با هزینه اندک به پرورش قارچ در یک کارگاه کوچک مشغول بوده و به درآمد نسبتاً خوبی در این حوزه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی اعمال تحریم های یک جانبه و غیرقانونی یکی از ابزارهای غیرقانونی خوبی در گیلان انجام شده است، به این منظور امروز به سراغ یک مرکز تولید قارچ در گیلان رفته تا از چگونگی این میزان از تولید در طی مدت بسیار کوتاه آگاه شوم.

  در مسیر راه برای رسیدن به مرکز تولید قارچ تصور امکانات بسیار زیاد در یک کارگاه بسیار زیاد را داشتم ولی به محض ورود به مقصد موردنظر با یک خانه مسکونی و کارگاه نسبتاً کوچ مواجه شده و با خود گفتم مگر می شود در این مکان این چنین درآمد نسبتاً خوبی کسب کرد.

بانوی کارآفرین گیلانی می گوید مدت ها ایجاد اشتغال خانگی در ذهنم بود و بعد از مدتی به فکر پرورش قارچ در یک انبار کوچک افتاده و در آذرماه و خرید خاک مدنظر به پرورش قارچ مشغول شده و یک ماه و نیم بعد کم کم قارچ در این بار شروع به جوانه زدن کرده و تولید خود ر ا آغاز کردم.

به گفته رقیه باقری ابتدا برای آغاز کار پرورش قارچ با مخالفت هایی در این خصوص مواجه شدم ولی به کار خود اعتقاد قلبی داشتم و در طی این مدت بدون دریافت حتی یک ریال تسهیلات و با 65 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرت گیل زن رشتی و تحقق اقتصادی مقاومتی

غیرت گیل زن رشتی و تحقق اقتصادی مقاومتی