مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 16:452021-02-17سياسي

طبق اندیشه های امام(ره) نباید انتقاد به انتقام تبدیل شود


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امام (ره) معتقد بودند، که انتقاد نباید به انتقام تبدیل شود و بین تخریب و انتقاد مرزبندی وجود دارد.

- ری- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امام (ره) معتقد بودند، که انتقاد نباید به انتقام تبدیل شود و بین تخریب و انتقاد مرزبندی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خدادادی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه اجلاس تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) در حوزه فرهنگ و هنر که در حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، طی سخنانی انتظار امام از رسانه را کارکرد آموزشی و ترویج اسلام و انقلاب دانست و گفت: امام (ره) بر اطلاع رسانی مبتنی بر واقعیت تاکید داشت و از رسانه انتظار حرکت به سوی تعالی را داشت.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امام (ره) معتقد بودند، که انتقاد نباید به انتقام تبدیل شود، افزود: امام (ره) بین تخریب و انتقاد مرزبندی داشت، این اندیشه ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری می تواند، از آسیب های رسانه بکاهد.

وی ادامه داد: امام (ره) اساساً آزادی رسانه ای غربی را نفی می کرد و معتقد بود معیار آزادی که ما در مورد آن صحبت می کنیم، با آزادی و بی بند باری غربی که خروجی آن تقویت مستکبران است، تفاوت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبق اندیشه های امام(ره) نباید انتقاد به انتقام تبدیل شود

طبق اندیشه های امام(ره) نباید انتقاد به انتقام تبدیل شود