مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 17:252021-02-17حوادث

تلاش 80 نیروی امدادی برای مهار آتش جنگل های گلستان


آتش سوزی عرصه های جنگلی مینودشت، گالیکش، رامیان، کلاله و علی آبادکتول در شرق گلستان که از عصر امروز چهارشنبه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و 80 نیروی منابع طبیعی در حال تلاش برای خاموش کردن آن هستند.

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان به ایرنا گفت: از عصر امروز سه نقطه جنگلی در مینودشت، 2 نقطه در گالیکش، یک نقطه در کلاله، یک نقطه در رامیان و 2 نقطه در علی آباد کتول درگیر آتش سوزی شدند.

محمد آریان فر افزود: پس از وقوع آتش در عرصه های جنگلی گلستان، 80 نیروی منابع طبیعی با همکاری مردم محلی موفق به خاموش کردن آتش در 2 نقطه مینودشت، 2 نقطه در گالیکش و یک نقطه در رامیان شدند و عملیات مهار و خاموش کردن آتش در منطقه دوزین مینودشت، چیشت خوجه لر کلاله و شیرین آباد و سیاه رودبار علی آباد همچنان ادامه دارد.

وی، بی احتیاطی و سهل انگاری مردم را مهمترین عامل آتش سوزی امروز جنگل های گلستان عنوان کرد و اظهارداشت: شرایط طبیعی، پوشیده بودن کف جنگل ها از برگ های خشک و تابش مستقیم آفتاب باعث شده با کوچکترین بی احتیاطی عمدی و یا سهوی مردم و یا شیطنت قاچاقچیان چوب و قانون شکنان، بستر وقوع حریق در جنگل های استان فراهم شود.

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: بیشتر خسارت آتش سوزی ها امروز مربوط به برگ های کف جنگل و درختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 80 نیروی امدادی برای مهار آتش جنگل های گلستان

تلاش 80 نیروی امدادی برای مهار آتش جنگل های گلستان