مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 19:252021-02-17سياسي

دیدار سردار فدوی با خانواده شهیدان «زمانی نیا» و «رستگار»


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهرری با خانواده شهیدان «زمانی نیا» و «رستگار» دیدار و گفتگو کرد.

- ری- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهرری با خانواده شهیدان زمانی نیا و رستگار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی چهارشنبه و در حالی که توسط سردار ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و جمعی دیگر از فرماندهان نواحی سپاه در این استان همراهی می شد، با خانواده شهیدان وحید زمانی نیا و حراج کاظم رستگار دیدار کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در این دیدارها شهدا را سند افتخار ملت ایران دانست و افزود: امروز آسایش و امنیتی که داریم، را مرهون شهدا و جانفشانی های آن ها هستیم.

بر اساس این گزارش، شهید وحید زمانی نیا تازه دامادی بود که با 27 سال سن، چهار سال در دفاع از حرم شرکت کرد و دو سال هم محافظ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و سرانجام به همراه سردار دل ها در 13 دی ماه سال گذشته به شهادت رسید.

شهید حاج کاظم رستگار فرمانده اسبق لشگر 10 سیدالشهدا (ع) پس از حضور مداوم در جبهه در جریان عملیات بدر ، روز پنجشنبه 25 اسفند ماه 1363 هنگام اذان ظهر در شرق دجله در حال شناسایی منطقه، همراه چند نفر از فرماندهان تیپ سیدالشهدا (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر این فرمانده شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سردار فدوی با خانواده شهیدان «زمانی نیا» و «رستگار»

دیدار سردار فدوی با خانواده شهیدان «زمانی نیا» و «رستگار»