مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 19:552021-02-17سياسي

تحریم های دشمن مانع حرکت انقلاب نیست


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تحریم ها و فشارهای اقتصادی از شگردهای دشمنان است؛ اما با همه این برنامه ریزی ها، انقلاب اسلامی به سرعت در حال حرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی عصر امروز در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: امسال با وجود ویروس منحوس نظام اسلامی ما قطع نشد که از جمله آن ها می توان به کودتاها علیه نظام برای سلطه مجدد و ایجاد مسائل قومی و قبیله ای و فتنه اندازی اشاره کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمن تاکنون فتنه های زیادی را با استفاده از رسانه های غربی علیه نظام طراحی کرده تا بتواند دین باوری را زیر سؤال برده و فروپاشی نظام را رقم بزند.

دامغانی ادامه داد: تحریم های فلج کننده و فشارهای اقتصادی از دیگر شگردهای دشمنان است؛ اما با وجود تمام این توطئه ها، مراسم 22 بهمن ماه امسال را هم در اوج خود دیدند و با همه این برنامه ریزی ها، دنیا می بیند که انقلاب به سرعت در حال حرکت است.

وی ادامه داد: ملت ما درس مقاومت و ایستادگی را به کل دنیا آموختند و امروز شاهد افول ابرقدرتی آمریکا هستیم؛ چنانچه همه سیاسیون و اندیشمندان برتر جهان به این موضوع اذعان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های دشمن مانع حرکت انقلاب نیست

تحریم های دشمن مانع حرکت انقلاب نیست