مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 21:002021-02-17سياسي

فرسودگی مدارس در ساوجبلاغ


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: حجم زیاد مطالب در محتوای کتاب های درسی در تمام مقاطع تحصیلی موجب خستگی و دل زدگی دانش آموزان است و عملاً فرصتی برای آموزش عمیق باقی نمی گذارد.

وی بیان کرد: آموزش مهارت زندگی و سبک زندگی مورد غفلت واقع شده است همچنین از دبیران غیر مرتبط و غیر متخصص در آموزش و پرورش استفاده می شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: آمارها نشان می دهند شاخص برنامه ششم توسعه مبنی بر سهم 50 درصدی هنر جویان فنی و حرفه ای و کار و دانش از کل دانش آموزان متوسطه نظری محقق نشده است و این مشکل در برنامه ششم توسعه وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای یک مهارت از جمله وظایف آموزش و پرورش بوده است که این امر باید هر سال برای 500 هزار دانش آموز نظری اجرا می شد اما اعتبار لازمی در این زمینه پیش بینی نشده است.

حدادی ادامه داد: همچنین در قانون 99 برای حوزه های تعریف شده، 400 میلیارد تومان بودجه برای تجهیز هنرستان ها باید صرف می شد که تاکنون این امر محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی مدارس در ساوجبلاغ

فرسودگی مدارس در ساوجبلاغ