مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 02:302021-02-17اقتصادي

مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نیست /هیچ معوقه ای به سال آینده منتقل نشود


معاون سیاسی استاندار بوشهر و رییس کمیسیون کارگری استان گفت: مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نمی شود و مدیران و کارفرمایان باید در راستای بهبود وضعیت ارتقا شغلی و امکانات رفاهی و معیشتی کارگران نیز تلاش کنند.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر و رییس کمیسیون کارگری استان گفت: مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نمی شود و مدیران و کارفرمایان باید در راستای بهبود وضعیت ارتقا شغلی و امکانات رفاهی و معیشتی کارگران نیز تلاش کنند.

محمدتقی ایرانی در جلسه کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به تلاش و نقش تولید کنندگان و کارگران در دوران تحریم های ظالمانه اظهار کرد: این تولید کنندگان و کارگران هستند که در دوران تحریم با سخت کوشی باعث شده اند تا چرخ های تولید همچنان بچرخد و زحمات ارزشمند این عزیزان، تحریم ها را بی اثر کرده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و لزوم پرداخت معوقات حقوق و مزایای کارگران افزود: انتظار داریم کارفرمایان، پیمانکاران و شهرداری ها، معوقات کارگری را در ایام باقی مانده سال به روز کنند.

هیچ معوقه حقوق کارگری در استان بوشهر نباید به سال آینده منتقل شود.

ایرانی با اشاره به روند پرداخت حقوق و مزایای کارگران در استان خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد شرکت ها در منطقه اقتصادی انرژی پارس، پرداخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نیست /هیچ معوقه ای به سال آینده منتقل نشود

مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نیست /هیچ معوقه ای به سال آینده منتقل نشود