مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 02:552021-02-17حوادث

هرگونه برخورد فیزیکی یا توهین آمیز با متهمان ممنوع است


سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هر گونه برخورد ائم از فیزیکی و یا برخورد کلامی توهین آمیز متهمانی که توسط عوامل پلیس دستگیر می شوند، - فرمانده انتظامی پایتخت وقوع هر گونه برخورد فیزیکی یا برخورد توهین آمیز کلامی با متهمانی که توسط عوامل پلیس دستگیر می شوند را کاملاً ممنوع برشمرد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هر گونه برخورد ائم از فیزیکی و یا برخورد کلامی توهین آمیز متهمانی که توسط عوامل پلیس دستگیر می شوند، کاملا ممنوع است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو مبنی بر چرایی درگیری نیروهای پلیس با کارتن خوابها و معتادان متجاهر طی شبهای گذشته و ضرب و شتم آن ها در محدوده میدان شوش، در جریان ادامه اجرای این طرح، تصریح کرد: در صورت مطلع شدن ما از هرگونه برخورد با عاملان آن به شدت برخورد می کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت همچنین تاکید کرد: به همکاران خودمان توصیه کردیم که از وقوع هر گونه درگیری با متهمان پرهیز کنند و مورد فوق را هم با جدیت پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه برخورد فیزیکی یا توهین آمیز با متهمان ممنوع است

هرگونه برخورد فیزیکی یا توهین آمیز با متهمان ممنوع است