مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 05:102021-02-18حوادث

مونوکسید کربن 7 زنجانی را مسموم کرد


قائم مقام اورژانس استان زنجان گفت: روز گذشته (29 بهمن ماه) 3 نوزاد، یک کودک و 3 خانم جوان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم و راهی بیمارستان شدند.

- ایسنا/زنجان قائم مقام اورژانس استان زنجان گفت: روز گذشته (29 بهمن ماه) 3 نوزاد، یک کودک و 3 خانم جوان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم و راهی بیمارستان شدند.

ابراهیم خسروشاهی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان، اظهار کرد: در ساعت 18:28 روز گذشته (29 بهمن ماه) در شهر ارمغانخانه 7 نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم شدند.

وی از اعزام سه کد آمبولانس اسفناج، ارمغانخانه و الهیه به محل حادثه خبر داد و افزود: 2 نوزاد دختر پنج ماهه، یک نوزاد پسر پنج ماهه، یک دختر 5 ساله و 3 خانم 32، 22 و 42 ساله مسموم شده بودند که پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان های ولی عصر (عج) و آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

قائم مقام اورژانس استان در رابطه با راه های پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، خاطرنشان کرد: بررسی مسیر دودکش، استفاده از دودکش به شکل H، سرد بودن لوله بخاری و شعله زرد، قرمز یا نارنجی نشانه کارکرد ناصحیح بخاری بوده و پرهیز از ایجاد پیچ و خم های زیاد در نصب دودکش، از جمله راه های پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونوکسید کربن 7 زنجانی را مسموم کرد

مونوکسید کربن 7 زنجانی را مسموم کرد