مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-18اقتصادي

درآمدهای شهرداری تهران در 1400 چطور تامین می شود؟


شهرداری تهران، درآمد حدود 50 هزار میلیارد تومانی را برای اداره کلانشهر تهران پیش بینی کرده است.

- لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران در حالی از سوم اسفندماه در نوبت بررسی شورای شهر تهران قرار دارد که شهرداری درآمد حدود 50 هزار میلیارد تومانی را برای اداره کلانشهر تهران پیش بینی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران پنجم بهمن ماه از سوی پیروز حناچی شهردار تهران برای بررسی و تصویب به شورای شهر تهران تقدیم شد؛ وی در جریان تقدیم این لایحه با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده با نگاه اجتماعی تنظیم شده است، این نکته را گفت که با توجه به تداوم شرایط کرونایی در کلانشهر تهران در سال آینده، شهرداری سعی کرده همچنان در کنار مردم باشد و از این رو توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و توجه به اقشار ضعیف از جمله دستفروشان را در دستور کار قرار داده است.

نگاهی به جدول شماره 5 لایحه بودجه شهرداری تهران که به منابع و درآمدهای شهرداری اختصاص دارد، نمای روشنی از پیش بینی درآمدی این نهاد شهری را برای اداره شهر در سال آینده روشن می کند.

بر اساس این جدول، متولیان شهری برای سال آینده 476 هزار و 868 میلیارد ریال ( 47 هزار میلیارد تومان ) درآمد برای شهر تهران در نظر گرفته اند که البته به گفته محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران حدود یکهزار و 600 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای شهرداری تهران در 1400 چطور تامین می شود؟

درآمدهای شهرداری تهران در 1400 چطور تامین می شود؟