مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-18اقتصادي

مثلث شوم/ وقتی ستون خانه لرزان می شود


از آن به عنوان مهم ترین عامل در فروپاشی نظام خانواده یاد می شود، اتفاقی که حتی با سازش زوجین بنا به گفته کارشناسان اثرات منفی خود را در روابط زناشویی و زندگی افراد خواهد گذاشت، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛  آمار رسمی ازدواج و طلاق منتشر شده از سوی سازمان ثبت احوال کشور و نتایج پژوهش ها نشان می دهند که در ایران طی سال های پس از انقلاب اسلامی، شاخص نسبت طلاق به ازدواج، کاهش و در اواسط دهه 1360 افزایش یافته است.

سبقت طلاق به ازدواج در کل کشور طی سال های 1379 تا 1381 مجدداً با روند رو به افزایش روبه رو بوده است و طلاق در دهه های اخیر، روندی کاملاً صعودی داشته است.

یکی از عوامل آسیب زا در ساختار و ثبات خانواده، مسئله روز افزون روابط فرازناشویی است، طبق نتایج بسیاری از پژوهش های جامعه شناسی  بین خیانت زناشویی و تعارضات زناشویی، رابطه معناداری وجود دارد؛ به طوری که روابط فرازناشویی، یکی از مهم ترین تهدیدها برای ثبات روابط زناشویی و از عمده ترین دلایل طلاق در فرهنگ های مختلف محسوب می شود، از این رو خبرگزاری فارس به بررسی بوجود آمدن این روابط و تاثیرات منفی آن بر نظام خانواده پرداخته است.

مثلث شوم ؛ ـ از آن به عنوان مهم ترین عامل در فروپاشی نظام خانواده یاد می شود، اتفاقی که حتی با سازش زوجین بنا به گفته کارشناسان اثرات منفی خود را در روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلث شوم/ وقتی ستون خانه لرزان می شود

مثلث شوم/ وقتی ستون خانه لرزان می شود