مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-18اقتصادي

سفر به شرط سلامت


معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان درباره تمهیداتی که برای «سفر ایمن به اصفهان در نوروز 1400» اندیشیده شده، - ایسنا/اصفهان معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان درباره تمهیداتی که برای سفر ایمن به اصفهان در نوروز 1400 اندیشیده شده، توضیحاتی را بیان کرد.

حیدر صادقی به ایسنا گفت: در حال حاضر تمام ظرفیت های استان اصفهان آماده اجرای طرح سفر ایمن است، اما باید بین سفرهای انفرادی بی نظم، سفرهای غیرمجاز و سفرهایی که در چارچوب رسمی، توسط آژانس ها در قالب تور برگزار می شود، تفاوت قائل شویم.

وی ادامه داد: سفری مورد پذیرش و زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی استان است که همه عناصر آن شامل آژانس ها، سیستم حمل و نقل، محل اقامت و پذیرایی، راهنمایان گردشگری و مراکز بازدید، تحت اجرای شیوه نامه های بهداشتی سفر هوشمند قرار دارد و بیمه نامه مرتبط آن اخذ شده است.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در کنار این سفرهای ایمن، سفرهایی هم هست که به صورت انفرادی و برنامه ریزی نشده یا به واسطه تورهای غیرمجاز انجام می شود؛ اینگونه سفرها هیچ تضمینی ندارند و مشخص نیست که فاصله گذاری اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به شرط سلامت

سفر به شرط سلامت