مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-18سياسي

بازگشت پیکر شهید منوچهر تقدیسی بعد از 38 سال


سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر مطهر بسیجی شهید منوچهر تقدسی را پس از 38 سال به آغوش وطن اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر مطهر بسیجی شهید منوچهر تقدسی را پس از 38 سال به  آغوش وطن اعلام کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در این دیدار، اظهار کرد:  به واسطه تلاش و پیگیری مداوم گروه های تفحص برای شناسایی شهدای خوشنام، پیکر بسیجی شهید منوچهر تقدسی به آغوش خانواده باز می گردد.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که توانستیم دل یک خانواده چشم انتظار را شاد کنیم، گفت: در هفته آینده و بر اساس برنامه ریزی ها، مراسم وداع با شهدا (جمعه 8 اسفند 99 مصادف با شب وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها)در حسینیه عاشقان ساری برگزار خواهد شود و پس از آن برگزاری مراسم تشیع خودرویی در محمودآباد در دستور کار است.

 مسلمی در ادامه با اعلام اینکه مازندران در هفته آینده میزبان 8 شهید خوشنام و 2 شهید با هویت از شهرستان قائم شهر و محمودآباد است، افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمی در شان و منزلت شهدای عزیز در مازندران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پیکر شهید منوچهر تقدیسی بعد از 38 سال

بازگشت پیکر شهید منوچهر تقدیسی بعد از 38 سال