مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-18ورزشي

ایران فقط اقدام عملی غربی ها را می پذیرد


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران فقط در برابر اقدام عملی طرفهای برجام برای رفع تحریمها ی ضد ایرانی رابطه خود را با آنها تنظیم می کند.

- علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره سیاست اعلامی آمریکا در مورد برجام افزود: کشورمان نه به حرف و وعده های پوچ غر بی ها که منتظر اقدام عملی آنها است.

دبیر هیات رییسه مجلس یازدهم سیاست خارجی کشورمان را شفاف و مبتنی بر عقلانیت و تامین منافع ملی دانست وافزود: ما نه تنها در مورد برجام که در تمامی زمینه های سیاست خارجی بر اساس منافع ملی حرکت میکنیم و چارچوب همکاری های ما با دنیا بر این راهبرد استوار است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان با اشاره به حسن نیت کشورمان در اجرای برجام گفت: تاکنون اجرای معاهده برجام در کشورمان داوطلبانه و فراتر از تعهدات بین المللی مورد توافق بود .

این مسئول پارلمانی با تاکید بر کوتاهی فراوان کشورهای غربی در اجرای برجام خاطر نشان کرد: کشور های اروپایی و امریکاتاکنون به هیچ یک از تعهدات برجامی خود در قبال جمهوری اسلامی ایران پایبند نبودند.

کریمی فیروزجایی ادامه داد: بر اساس طرح مصوب مجلس از سوم اسفند ماه جاری تمامی اقدامات داوطلبانه و فراتر از تعهدات برجامی کشورمان مانند اجرای پروتکل الحاقی متوقف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران فقط اقدام عملی غربی ها را می پذیرد

ایران فقط اقدام عملی غربی ها را می پذیرد