مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-18سياسي

کار اقتصادی باید به بخش خصوصی واگذار شود/ مردم تولید را بهتر اداره می کنند


رییس جمهور با بیان اینکه کار اقتصادی باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: مردم بهتر می توانند تولید و اقتصاد را اداره کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز در جریان مراسم بهره برداری و افتتاح طرح های صنعتی و معدنی پس از استماع گزارش مدیر عامل مجتمع گندله سازی مادکوش بندرعباس اظهار کرد: امیدواریم همه طرح های صنعتی که در استان هرمزگان در حال فعالیت است، به ثمر بنشیند زیرا برای اشتغال مردم و رشد اقتصادی استان و کشور بسیار مهم است.

روحانی تاکید کرد: ما به بخش خصوصی اعتماد داریم و معتقدیم کار اقتصادی باید به بخش خصوصی واگذار شود.

وی با بیان اینکه این اصرار و شعار من از روز اول دولت یازدهم تا امروز بوده است، گفت: امروز هم اصرار می کنم بخش هایی که به دولت تعلق دارد باید به مردم واگذار شود زیرا مردم بهتر می توانند تولید و اقتصاد را اداره کنند.

رییس جمهور افزود: ما باید پشتیبان بخش خصوصی باشیم و برنامه های آینده کشور را به خوبی ارائه کنیم تا آنها بتوانند فعالیت خودشان را انجام دهند.

روحانی همچنین پس از استماع گزارشی درخصوص اسکله شماره 5 بندر منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب، اظهار کرد: به همه حضار محترم در آن مراسم بخصوص آقای نعمت زاده[وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت] که مدتی است خدمت ایشان نرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار اقتصادی باید به بخش خصوصی واگذار شود/ مردم تولید را بهتر اداره می کنند

کار اقتصادی باید به بخش خصوصی واگذار شود/ مردم تولید را بهتر اداره می کنند