مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-18پزشكي

سیر فزاینده مبتلایان سرپایی کرونا/سمنانی ها به خارج از استان سفر نکنند


 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه خواست با توجه به شیوع کرونای جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی در برخی استان ها از سفر به خارج از استان پرهیز کنند.

- ایسنا/سمنان  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه خواست با توجه به شیوع کرونای جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی در برخی استان ها از سفر به خارج از استان پرهیز کنند.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شناسایی مواردی از گونه های جهش یافته کووید19 در برخی شهرهای کشور از عموم شهروندان تحت پوشش این دالنشگاه انتظار می رود علاوه بر پرهیز جدی از سفر به دیگر نقاط، برگزاری اجتماعات و دورهمی های خانوادگی را به طور کامل قطع کنند.

وی از سیر فزاینده موارد مثبت شناسایی شده به صورت سرپایی در 6 شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان خبر داد و افزود: روند شناسایی مبتلایان سرپایی در جمعیت تحت پوشش دانشگاه رو به گسترش است به گونه ای که در روز گذشته 52 مورد مبتلای کرونا به صورت سرپایی در بیمارستان های این دانشگاه شناسایی شدند.

این پزشک فوق تخصص خاطرنشان کرد: البته اجرای مناسب طرح سردار سلیمانی در استان در افزایش موارد شناسایی شده سرپایی نقش مهمی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر فزاینده مبتلایان سرپایی کرونا/سمنانی ها به خارج از استان سفر نکنند

سیر فزاینده مبتلایان سرپایی کرونا/سمنانی ها به خارج از استان سفر نکنند