مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-18سياسي

رقابت 15 هزار نفر در جشنواره «برای مادرم»


مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت از به پایان رسیدن جشنواره «برای مادرم» با مشارکت بیش از 15 هزار و 600 نفر خبرداد و گفت: مسابقه کتابخوانی، - حجت الاسلام محسن آمره در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: بخش اول جشنواره برای مادرم ، در راستای معرفت افزایی شیعیان و محبان اهل بیت(ع) نسبت به حضرت فاطمه(س) بوده است و در این بخش مسابقه کتاب خوانی در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی به ترتیب از کتاب های فاطمه و فاطمه با موضوع شباهت های حضرت معصومه(س) با حضرت زهرا(س)، مهربانو با محوریت روایت روزهای مهم زندگانی حضرت زهرا(س) و محبوبه عرش دنبال شده است.

وی اضافه کرد: در این مسابقه کتابخوانی در بخش های کودک، نوجوان و عمومی به ترتیب سه هزار و 821، دو هزار و 138 نفر و پنج هزار و 592 نفر شرکت کرده اند.

وی پویش برای مادرم را محور دیگر این جشنواره عنوان کرد و گفت: در این محور، شرکت کنندگان خدمتی به مادران خود ارائه دادند و محتوایی شامل فیلم، عکس و نوشته در این راستا تهیه و برای ما ارسال کردند که در مجموع چهار هزار و 100 محتوا به دست ما رسیده است.

وی افزود: این خدمت ها شامل خدمتی برای مادرم، جشن و تزیین منزل برای مادرم، هدیه ای برای مادرم، نامه ای برای مادرم، مهرورزی برای مادرم، دعایی برای مادرم، تکریم مادران سالمند، تکریم مادران شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 15 هزار نفر در جشنواره «برای مادرم»

رقابت 15 هزار نفر در جشنواره «برای مادرم»