مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-18اقتصادي

تنها کارخانه بتن آماده نهاوند در آستانه تعطیلی


سالانه به دلیل تخریب جداول بتنی کم دوام در اثر عوامل مخرب هزینه های سنگینی به سازمان های متولی و خدمات شهری و شهروندان تحمیل می شود.

- ایسنا/همدان سالانه به دلیل تخریب جداول بتنی کم دوام در اثر عوامل مخرب هزینه های سنگینی به سازمان های متولی و خدمات شهری و شهروندان تحمیل می شود.

از آنجایی که روش تولید جداول بتنی تاثیر قابل توجهی در دوام آنها در برابر عوامل مخرب دارد ، آشنایی با روش های مختلف تولید و مزایا ومعایب آنها می تواند در انتخاب جدول مناسب با توجه به شرایط محیطی کمک کند.

کارخانه بتن آماده بحیرایی نهاوند در سال1387 در زمینی به مساحت 7000متر مربع با اعتبار 100میلیون تومان و با اشتغالزایی اولیه 40نفر در محدوده روستای کوهانی به عنوان یکی از شرکتهای فعال در حوزه تولید و ارائه انواع بتن شروع به کار کرد، اما متأسفانه بعد از12سال فعالیت به دلیل حمایت نکردن نهادهای مرتبط در بخش ساخت و ساز در شهرستان و روستاها این کارخانه در حال تعطیلی است.

این در حالیست که شرایط ساخت و تهیه بتن استاندارد در نهاوند با ایجاد اشتغال برای 25نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم 100نفر ایجاد شده و نیازمند حمایت مردم شهرستان برای حفظ این شرایط اشتغال و تولید با توجه به تأکیدات و فرمایشات رهبری بر حمایت از تولید است و امروزه در همه شهرستانها و نقاط مختلف کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها کارخانه بتن آماده نهاوند در آستانه تعطیلی

تنها کارخانه بتن آماده نهاوند در آستانه تعطیلی