مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-18اجتماعي

بارش در همدان خسارتی نداشته است


مدیرکل بحران استانداری همدان گفت: تا کنون گزارشی از خسارت دریافت نکردیم و توصیه می کنیم مردم از تردد غیرضروری اجتناب و وسائل نقلیه خود را در حاشیه خیابان پارک نکنند.

- ایسنا/همدان مدیرکل بحران استانداری همدان گفت: تا کنون گزارشی از خسارت دریافت نکردیم و توصیه می کنیم مردم از تردد غیرضروری اجتناب و وسائل نقلیه خود را در حاشیه خیابان پارک نکنند.

علیمردان طالبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از دیروز بارش برف و باران را در استان داشتیم اما تا کنون گزارشی از خسارت و بحران به ما ارائه نشده است.

طالبی تصریح کرد: مواردی از شکستگی درخت و قطعی برق داشتیم که بخش های مربوطه به دنبال حل این مشکل هستند اما این مسائل را به عنوان بحران در نظر نمی گیریم زیرا آسیبی به فرد یا جایی وارد نشده و خسارتی در پی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بارش برف، یخبندان را در استان خواهیم داشت، بنابراین به مردم توصیه می کنیم از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان افزود: لازم است که ساکنین مناطق شهری از پارک خودرو خود در حاشیه خیابان ها خودداری کنند زیرا احتمال شکستگی درخت وجود دارد و عملیات برف روبی را مختل می کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش در همدان خسارتی نداشته است

بارش در همدان خسارتی نداشته است