مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-18پزشكي

نمکی:هزار راه را برای تامین دارو طی کردیم/دنیا فهمید که باید به ایران کمک کند


وزیر بهداشت با بیان اینکه علی رغم دروغ بزرگ عدم تحریم دارو هزار راه را برای وارد کردن دارو طی کردیم، گفت: برای اولین بار در جهان است که این سیگنال دریافت شده که ایران از تسهیلات بانک جهانی برای تجهیزات لازم درمانی برخوردار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح پروژه تجهیزات پزشکی استفاده شده از تسهیلات بانک جهانی، با اشاره به وضعیت گذشته و حال در ایران مطرح شد، ما خود را در گردابی بزرگ احساس کردیم که قرار بود با دستان بسته در طوفان بلا حرکت کنیم؛ به طوری که اجازه تامین ماسک و گان و مهمات اصلی این حمله سنگین و دفاع توانفرسا را ندادند.

وی با اشاره به اینکه افتخار ما این است که ظرف پنجاه روز از واردکننده تجهیزات مورد نیاز، به تولیدکننده، سپس به صادرکننده آن تبدیل شدیم، خاطرنشان کرد: هزار راه را برای وارد کردن دارو طی می کردیم، علی رغم دروغ بزرگی که آنها مطرح کردند که ما برای دارو تحریمی نداریم، اما ما برای تهیه دارو از منابع اصلی و حمل و نقل آن، بزرگترین مشکلات را داشتیم.

  نمکی با بیان اینکه این اقدامات مانعی برای خدمات بهداشتی و درمانی نشد، یادآور شد: دستاوردی که در این خصوص در ایران به دست آمد این بود که با لطف خداوند و همدلی در این زمان به موفقیت هایی رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی:هزار راه را برای تامین دارو طی کردیم/دنیا فهمید که باید به ایران کمک کند

نمکی:هزار راه را برای تامین دارو طی کردیم/دنیا فهمید که باید به ایران کمک کند