مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-18سياسي

بعضی فکر می کنند در هر دوره ای باید به رهبر جام زهر بنوشانند


بعضی فکر می کنند جام زهر را در هر دوره ای باید به رهبر نوشاند، در حالی که امام (ره) می گوید فکر نکنید این یک انتخاب خوب است بلکه چاره ای جز آن نیست.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی فکر می کنند جام زهر را در هر دوره ای باید به رهبر نوشاند، در حالی که امام (ره) می گوید فکر نکنید این یک انتخاب خوب است بلکه چاره ای جز آن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین صفارهرندی در برنامه بدون توقف با اشاره به اینکه کشور پس از پیروزی و مقاومت مردم در عملیات مرصاد بیمه شد، گفت: این اتفاق فصل نهایی تحکیم موقعیت انقلاب اسلامی بود به گونه ای که دیگر بعد از آن هیچ گاه شاهد عملیات نظامی علیه ایران نشدیم.

وی در این برنامه در پاسخ به این سؤال که ظاهرا امام (ره) راضی به پایان جنگ به آن شکل نبودند چرا قطعنامه پذیرفته شد تصریح کرد: پایان جنگ اصولاً زمان پذیرفتن قطعنامه است، ولی چه اتفاقی افتاد؟ بعد از اینکه قطعنامه را پذیرفتیم از غرب و جنوب لشکر مستقیم صدامی ها و جریان منافقان حمله کردند، اینکه یک عده دنبال پایان جنگ بودند کدام پایان، پس چرا جنگ از آن طرف ادامه پیدا کرد؟ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: اینکه ما ایستاده بودیم و امام (ره) می گفت ما زیربار صلح تحمیلی نمی رویم و تا زمانی که تأمین امنیت قطعی برای ما نشده است صلح را قبول نمی کنیم این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی فکر می کنند در هر دوره ای باید به رهبر جام زهر بنوشانند

بعضی فکر می کنند در هر دوره ای باید به رهبر جام زهر بنوشانند