مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:162021-02-18اجتماعي

دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان سلام پیروز حامی ایمنی سازمان آتش نشانی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه و اهدای حکم دوره مجازی آموزش طرح حامی ایمنی باحضور آقای هلالی معاون فرهنگی اجتماعی، ملکی سخنگو و مدیر روابط عمومی، - اختتامیه و اهدای حکم دوره مجازی آموزش طرح حامی ایمنی برای دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه و اهدای حکم دوره مجازی آموزش طرح حامی ایمنی باحضور آقای هلالی معاون فرهنگی اجتماعی، ملکی سخنگو و مدیر روابط عمومی، صائبی مشاور و مدیر حوزه، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در دبستان سلام پیروز منطقه 3 برگزار شد.

به گفته داود صالحی مدیر دبستان، در این دوره که بصورت مجازی و با شرکت کلیه دانش آموزان مدرسه (دوره اول) به صورت آفلاین انجام پذیرفت، دانش آموزان هر هفته با موضوعات مختلف ایمنی اعم از شناخت ماشین آتش نشانی و اقدامات ضروری در زمان شنیدن آژیر در هنگام عملیات، شناخت و نحوه صحیح تماس با سامانه 125، نحوه استفاده صحیح از آسانسور، چگونگی حرکت در آتش سوزی و دود گرفتگی، شناخت شیر هیدرانت، آشنا شده و جهت آگاهی بیشتر، به گفتگو با معلم پایه خود می پرداختند.

وی افزود: پس از برگزاری این دوره مجازی، آزمونی از شرکت کنندگان گرفته شد و در مراسم اختتامیه حکم حامی ایمنی سازمان آتش نشانی به تنی چند از نماینده های شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان سلام پیروز حامی ایمنی سازمان آتش نشانی شدند

دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان سلام پیروز حامی ایمنی سازمان آتش نشانی شدند