مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-18اقتصادي

75 درصد ارز حاصل از صادرات استان فارس به کشور بازگشت


رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت: 75 درصد از ارز حاصل از صادرات توسط فعالین اقتصادی استان به کشور بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا ایزدی ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز صادرات بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه با وجود داشتن بسیاری از شرکت های دولتی نتوانستند نسبت به تأمین مایحتاج مورد نیاز کشور اقدام کنند این در حالی است که بخش خصوصی توانست از این ظرفیت استفاده کرده و در راستای تأمین نیاز کشور اقدام کند.

وی تاکید کرد: بر اساس بررسی های انجام شده بالغ بر 75 درصد ارز حاصل از صادرات توسط فعالین اقتصادی استان فارس به کشور بازگشته این در حالی است که مابقی این ارز نیز در حال بازگشت به کشور است.

ایزدی تاکید کرد: با توجه به میزان فعالیت فعالین اقتصادی استان فارس تاکنون هیچ کارت بازرگانی توسط سازمان صنعت معدن و تجارت تعلیق نشده و فعالین اقتصادی در حال فعالیت هستند.

او ادامه داد: تجربه انتخاب صادرکنندگان برتر توسط اتاق بازرگانی شیراز مورد استفاده قرار گرفت و این درحالی بود که شاهد واگذار کردن بخشی از اختیارات سازمان صنعت معدن و تجارت به بخش خصوصی هستیم.

به گفته رییس سازمان صنعت تجارت در سال 99 طرح های حمایتی ویژه ای مختص فعالین اقتصادی در نظر گرفته شده است که این سیاست ها موجب ایجاد طرح های مختلفی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد ارز حاصل از صادرات استان فارس به کشور بازگشت

75 درصد ارز حاصل از صادرات استان فارس به کشور بازگشت