مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-18سياسي

کنترل سیل 98 خوزستان با مدیریت استاندار محقق شد


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به سیل سال 98 خوزستان، گفت: در آن ایام حجم آب به میزان زیادی بیش از حداکثر ظرفیت سد وارد می شد و این صبر و بردباری و متانت دکتر شریعتی (استاندار سابق خوزستان) در مدیریت شرایط بود که وضعیت کنترل شود و .

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به سیل سال 98 خوزستان، گفت: در آن ایام حجم آب به میزان زیادی بیش از حداکثر ظرفیت سد وارد می شد و این صبر و بردباری و متانت دکتر شریعتی (استاندار سابق خوزستان) در مدیریت شرایط بود که وضعیت کنترل شود و اگر هر مسوول دیگری در آن شرایط قرار می گرفت، قافیه را می باخت.

علی حسین حسین زاده در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز پنجشنبه، 30 بهمن در محل تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه اظهار کرد: به خاطر دارم در جلسه ای که در سال های گذشته در قالب مسوولان دانشگاهی محضر مقام معظم رهبری رسیدیم، ایشان به ما گفتند امیدوارم این مسوولیت های اجرایی توشه ای برای آخرت شما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: لازم است دو ویژگی دکتر شریعتی در دوران مسئولیت مدیریت استان را ذکر کنم؛ یکی صبر و متانت و بردباری ایشان در کارها بود که نعمت بزرگی به شمار می رود و دیگری سختکوشی در کارها و امور بود که از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل سیل 98 خوزستان با مدیریت استاندار محقق شد

کنترل سیل 98 خوزستان با مدیریت استاندار محقق شد