مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-18سياسي

آخرین وضعیت اعزام های قرآنی به خارج از کشور بررسی شد


در جلسه کمیته اعزام قاریان آخرین وضعیت اعزام های قرآنی به خارج از کشور با حضور سیدعلی سرابی دبیر کمیته اعزام و مهدی قره شیخلو رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو متعاقب آن لغو غالب مسابقات بین المللی در سال جاری، همچنین تراکم برگزیدگان دو دوره مسابقات سراسری، در اولین فرصت، آزمون انتخابی بین قاریان و حافظان ممتاز مسابقات سراسری در سال های 98 و 99 برگزار گردد و منتخبین به عنوان نماینده کشورمان جهت شرکت در مسابقات بین المللی معرفی شوند.

به منظور جلوگیری از تضعیف جریان اعزام اساتید، قاریان، حافظان و گروه های تواشیح به خارج از کشور هم مقرر گردید این حرکت مبارک با پشتیبانی بهتر دنبال شود، اگرچه در شرایط فعلی امکان اعزام فراهم نباشد اما لازم است این برنامه ها حداقل به صورت مجازی دنبال گردد.

در همین راستا برای تقویت بنیه اعزام های تبلیغی که پس از رفع محدودیت های کرونایی می تواند کماکان به عنوان یک اقدام ترویجی بسیار مؤثر و کم هزینه تلقی شود نیز بنا شد دبیر کمیته اعزام و مدیرکل بین المللی تبلیغ، رایزنی های لازم را با اشخاص حقیقی و حقوقی ذی ربط انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اعزام های قرآنی به خارج از کشور بررسی شد

آخرین وضعیت اعزام های قرآنی به خارج از کشور بررسی شد