مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-18سياسي

سفرهای نوروزی با عنوان سفرهای مسئولانه انجام می شود


فرماندار اردستان با اشاره به سفرهای نوروزی که با عنوان سفرهای مسئولانه انجام خواهد شد، گفت: شهرداری های شهرستان اردستان نگاه متفاوتی به نوروز 1400 داشته باشند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان با اشاره به سفرهای نوروزی که با عنوان سفرهای مسئولانه انجام خواهد شد، گفت: شهرداری های شهرستان اردستان نگاه متفاوتی به نوروز 1400 داشته باشند.

حمیدرضا تاملی امروز (چهارشنبه، 30 بهمن ماه) در ستاد تسهیل سفر شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: فضای کرونایی که بیش از یک سال دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده، زیان های بسیاری را به حوزه گردشگری وارد کرده است.

وی افزود: ستاد تسهیل سفر باید مانند سال های گذشته برنامه ریزی داشته باشند و در این میان شهرداری ها بیشتر از دیگر ارگان ها باید در آمادگی شهر فعال باشند و نگاه متفاوتی را به نوروز 1400 داشته باشند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با وجود کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، امسال به نظر می رسد شاهد کاهش حجم مسافرت های نوروزی باشیم اما به دلیل مسافرت های درون استانی و به منظور ارتقای نشاط شهروندان، شهرداری های هر سه شهر همانند سال های گذشته با اقداماتی باید نوروز ماندگاری را برای شهروندان و مسافران ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی با عنوان سفرهای مسئولانه انجام می شود

سفرهای نوروزی با عنوان سفرهای مسئولانه انجام می شود