مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-18اقتصادي

خداحافظی با مدارس خشتی و گلی در زنجان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در حال حاضر در استان زنجان مدارس خشتی و گلی و سیستم گرمایشی با بخاری نفتی وجود ندارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در حال حاضر در استان زنجان مدارس خشتی و گلی و سیستم گرمایشی با بخاری نفتی وجود ندارد.

جهانگیر صفری ظهر امروز (30 بهمن ماه) در آیین افتتاح مجتمع آموزشی 42 کلاسه سردار سلیمانی و کلنگ زنی همزمان 15 مدرسه که با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات ملی این اداره کل در سال 96 به میزان 10 میلیارد تومان بود که این اعتبار امسال به بیش از 50 میلیارد تومان با صد درصد تخصیص رسیده است و باید توجه داشت که در حال حاضر 100 پروژه در حال اجرا داریم که 23 مورد آن خیرساز بوده و 19 میلیارد تومان خیران در طرح آجر به آجر مشارکت دارند و هیچ پروژه خیری رها شده نداریم.

وی با بیان اینکه با همکاری خیران استان، سرانه فضای آموزشی از 5.

6 مترمربع به بیش از 6 مترمربع رسیده است، افزود: مشارکت خیران مدرسه ساز استان زنجان امسال نسبت به سال 96 رشد 116 داشته است.

همچنین در سال 98، استان با مدارس خشتی و گلی خداحافظی کرد و با استاندارسازی سیستم گرمایشی 1029 باب مدرسه در قالب 3865 کلاس درس، بخاری های نفتی را جمع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با مدارس خشتی و گلی در زنجان

خداحافظی با مدارس خشتی و گلی در زنجان