مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-18ورزشي

آستارا میزبان بازی استقلال اهواز و شهرداری است


مسؤول برگزاری لیگ دسته یک ایران زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت شهرستان آستارا را میزبان بازی استقلال اهواز و شهرداری آستارا اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فریبرز محمودزاده ظهر امروز در جریان بازدید از زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی باشگاه وحدت اظهار کرد: با ایجاد رخت کن، نیمکت و فنس بخشی از مشکلات زمین فوق برطرف شده و این باشگاه از هفته آینده میزبانی لیگ دسته یک را عهده دار خواهد بود.

مسؤول برگزاری لیگ دسته یک ایران با بیان اینکه بازی استقال اهواز و شهرداری آستارا شنبه دو اسفند به صورت مشروط در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت برگزار می شود، گفت: با برگزاری این بازی، نباید کارهای عمرانی و اصلاح زیرساختی مدنظر برای ورزشگاه متوقف و به روزهای آینده موکول شود.

  وی برگزاری بازی های لیگ برتر و دسته یک کشوری را بعد از 25 فروردین 1400 زیر روشنایی اعلام کرد و افزود: زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت فاقد شرایط روشنایی است و در صورت برطرف نشدن مشکل روشنایی زمین امتیاز میزبانی بازی های لیگ دسته یک کشوری از آستارا سلب می شود.

مسؤول برگزاری لیگ دسته یک ایران نبود جایگاه VIP، افزایش جایگاه تماشاگران را از دیگر مشکلات زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت دانست و بیان کرد: پس از بازی استقلال اهواز و شهرداری مسؤولان لیگ دسته یک کشور از وضعیت زمین چم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستارا میزبان بازی استقلال اهواز و شهرداری است

آستارا میزبان بازی استقلال اهواز و شهرداری است