مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-18اقتصادي

بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی رونمایی شد


بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بازار اینترنتی صنایع دستی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و میراث فرهنگی، مسؤولان سازمان برنامه و بودجه و جمعی از هنرمندان صنایع دستی استان، رونمایی شد.

جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با ابراز خرسندی از راه اندازی و آغاز به کار بازار اینترنتی صنایع دستی استان، گفت: با توجه به اینکه طی سال های اخیر بستر لازم برای تجارت الکترونیکی بیشتر فراهم شده، از این رو با ایجاد زیرساخت های کافی می توان میزان فروش صنایع دستی را با کاهش مسافت تا سرتاسر دنیا توسعه داد.

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی بار دیگر اهمیت و ضرورت استفاده از بازاریابی و تبلیغات بازگو کرد، ادامه داد: بازار اینترنتی صنایع دستی استان نتیجه ارزشمند استفاده بهینه از شرایط کرونایی در راستای توسعه و رونق چرخه اقتصادی حوزه هنر است که بدین طریق مخاطبان به صورت مستقیم محصولات هنری هنرمندان خلاق استان را مشاهده و اقدام به تهیه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی رونمایی شد

بازار اینترنتی صنایع دستی آذربایجان شرقی رونمایی شد