مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-18سياسي

زیست بوم فرهنگی شاخصه اصلی سند مهندسی فرهنگی کشور است


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: زیست بوم فرهنگی شاخصه اصلی سند مهندسی فرهنگی کشور است و بایستی این سند در حد مطلوب و شایسته اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محسنی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی تشخیص 10 عنوان اولویت دار فرهنگی با توجه به زیست بوم فرهنگی اردبیل، با اشاره به ضرورت تعامل و هم اندیشی دستگاه های اجرایی در توسعه فرهنگی جامعه گفت: نهادهای فرهنگی تأثیرگذار و صاحب نظر در مسائل فرهنگی به عنوان همیاران تبلیغات اسلامی می توانند در تدوین و اجرای طرح های شاخص فرهنگی پیش قدم باشند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل با انتقاد از اجرا نشدن کامل سند مهندسی فرهنگی کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر توجه و جدیت در توسعه فرهنگی جامعه، فرهنگ را اساس ملیت و استقلال کشور بیان فرموده و سند مهندسی فرهنگی را از جمله اسناد بالادستی معرفی کرده لذا بایستی این سند در حد مطلوب و شایسته به مرحله اجرا در بیاید.

وی شاخصه اصلی اولویت فرهنگی را تطابق با زیست بوم فرهنگی مناطق عنوان کرد و افزود: مسائل فرهنگی بنا به نیازهای هر جامعه اولویت بندی و اجرا می شود چنانچه برخی مسائل در استان اردبیل از اولویت بالایی برخوردار بوده و باید در صدر فعالیت های قرار گیرد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم فرهنگی شاخصه اصلی سند مهندسی فرهنگی کشور است

زیست بوم فرهنگی شاخصه اصلی سند مهندسی فرهنگی کشور است